sobota, 22 września 2012

posteryzacja













11 komentarzy:

  1. Ale to cudne zestawienie, Ty i Dzasta w pepietce! Uwielbiam Was, fantastycznie się dopełniacie!

    OdpowiedzUsuń
  2. No i znowu cudownie !!! Ajjj Dżasta w pepitce <3 pięknie ją ująłeś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. posteryzacja jak Andy Warhol :) wyszło genialnie - bardzo fajnie wyglądasz w tych tenisówkach :) jak zwykle przyjemność oglądania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, oj :) Znowu strzał w dychę .
    A trampki jakie wypucowane.
    Już Wam chyba mówiłam, że uwielbiam !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trampki to taki wcześniejszy prezent na dzień chłopoka:-) a że nowe to trzeba było rozchodzić...dzięki dziewczynki za odwiedziny...aż mi się miło zrobiło jak zobaczyłem swoje stałe czytelniczki/obserwatorki...

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia, bardzo mi się podoba :) kapelusz jest cudny

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej:) Chciałabym poinformować Cię , że nominowałam Twój blog do VERSATILE BLOGGER !!! :)
    Gratuluję :) W związku z nominacją powinnaś zamiescić post opisujący 7 rzeczy, których o Tobie nie wiemy:)
    Szczegóły u mnie w poprzednim poście :) pozdrawiam serdeczniei gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie, parę dni mnie tu nie było i tyle postów mnie ominęło! Posteryzacja wyszła fantastycznie, zdjęcia cudowne (żadna nowość) i świetna kolorystyka, trampki dopełniają reszty i jest szał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne zdjęcia, ostatni wpis zaciekawił mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne zdjęcia, bardzo klimatyczne.
    pozdrawiam
    http://lessismore-mika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń